Yrityskulttuuri
Trionassa ihmiset ovat keskiössä. Pyrimme luomaan pitkäaikaisia, yhteisiä arvoja ja sitoumuksia asiakkaidemme ja työntekijöidemme kanssa.
Meidät tunnetaan yrityksenä, joka osaa tehdä yhteistyötä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa, ja jonka henkilöstö työskentelee sitoutuneesti, kommunikoivasti ja avoimesti kokonaisvaltaisen näkemyksen pohjalta. Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa, jotta ymmärrämme heidän tarpeensa. Toimintamme lähtökohtana ovat asiakkaidemme tavoitteet.
Toteutamme liikeideaamme
“ …luoda tehokkaita ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa“
tekemällä tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa, jotta ymmärrämme heidän tarpeitaan. Asiakkaan tavoitteet ovat jokaisen toimeksiantomme lähtökohta
Työntekijät
Työntekijät luovat Trionan kulttuurin ja siksi pidämme tärkeänä, että kaikilla työntekijöillä on hauskaa työssään ja että heillä on tasapainoinen ja hyvä elämä. Koulutus ja taitojen kehittäminen ovat tärkeinä pitämiämme asioita. Jokaiselle työntekijälle tarjotaan yksilöllinen kehityssuunnitelma, joka sisältää koulutuksia, sertifiointeja, jne. ja järjestämme jatkuvaa osaamisen kehittämistoimintaa mm. sisäisillä kompetenssilounailla ja "compcampeissä" eli erilaisilla "harjoitteluleireillä".
Tarjoamme palkkausmallin, joka sisältää kiinteän palkan, voitonjaon ja kilpailukykyiset edut. Olemme vakuuttuneita siitä, että malli tuottaa lisäarvoa niin asiakkaillemme kuin työntekijöidemme hyvinvointiin ja tehokkuuteen.
Yhteistyö
Yrityskulttuurimme vaikuttaa myös Trionan sisäiseen hallintoon: haluamme toimia yhteistyössä. Meillä on malli, joka kannustaa yhteistyöhön yrityksen sisällä työskennellessämme tällä hetkellä hajautetusti. Arkielämässä tämä tarkoittaa sitä, että työskentelemme tiimeissä, joissa voi olla työntekijöitä useista toimipisteistä ja/tai eri yhteistyökumppaneilta. Tämän helpottamiseksi sekä alioptimoinnin ja sisäisen kilpailun välttämiseksi emme myöskään käytä sisäistä laskutusta, mikä voisi johtaa siihen, että eri yksiköt "ansaitsevat rahaa" toisiltaan sisäisesti. Sen sijaan työskentelemme ihmisten kanssa keskiössä ja pyrimme korkeatasoiseen ihmisten väliseen vuorovaikutukseen, oppimiseen ja muutoksiin sopeutumiseen.
Jatkuva kehittäminen
Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme edelleen. Esimerkkinä tästä on se, että kehitämme jatkuvasti päivittäisessä työssämme käyttämiämme tukitoimintoja, prosesseja, jne. Pyrimme myös toimimaan ennakoivasti asiakassuhteissamme ja ehdottamaan innovatiivisia ratkaisuja, jotka myötävaikuttavat siihen, että asiakkaamme voivat tehostaa toimintaansa. Korkea kustannustietoisuus tekee meistä myös vähemmän haavoittuvia ja varmistaa, että voimme jatkossakin olla vakaa pitkän aikavälin toimittaja asiakkaillemme.