Tuotteet ja palvelut

Sovelluksen hallinta

Samanaikaisesti järjestelmän tuotantoon viemisen kanssa alkaa tärkeä järjestelmän ylläpitovaihe.

”Hyöty syntyy käytöstä” Ingrid Ottersten, Effect Management IT -kirjan kirjoittaja

Pidämme erittäin tärkeänä, että meillä on hyvin määritelty asiakastuki sekä selkeät prosessit havaintojen ja uusien ohjelmistojulkaisujen käsittelyyn. Uusien ja muuttuneiden vaatimusten hallinta syntyy usein järjestelmän käytön tai muuttuneiden prosessien yhteydessä. Siksi järjestelmän hallinta- ja ylläpitotarjontamme noudattavat standardeja, kuten pm3 ja ITIL ®. Tässä on joitakin ylläpitosopimuksissamme määriteltyjä asioita:

  • Ylläpitoprojekti ja sen tavoitteet (sopimus)
  • Ylläpidon kohde (Mitä ylläpidetään?)
  • Ylläpito-organisaatio (Kuka on vastuussa mistä?)
  • Ylläpidon prosessit (Kuinka aiomme toimia?)

Kuulostaako tämä byrokraattiselta ja monimutkaiselta? No, niin organisaatioltanne kuin meiltäkin vaaditaan toimenpiteitä, jotta ylläpitotyöt onnistuvat. Olemme kuitenkin vakuuttuneita siitä, että jäsennelty työ on tehokkaampaa ajan myötä.

We need to inform you about how we handle cookies

When you visit any website, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. By clicking accept, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing. You can always change your preferences by clicking on “Cookie preferences” in the footer of this website.