Laadunhallinta
Trionan laadunhallinta, The Triona way, takaa toimitukset, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeita sekä edistävät tehokkaita ja ammattimaisia työtapoja.
Työskentelemme ihmiskeskeisesti ja pyrimme laadukkaaseen vuorovaikutukseen, oppimiseen, ja yhteistyöhön. Tuemme myös muutoksiin sopeutumista. Päivittäisessä työssä käytämme ja kehitämme jatkuvasti:
- Strategiaa, jossa kerromme tavoitteistamme, ensisijaisista asiakassegmenteistämme ja tarjoamastamme
- Tärkeimpiä arvoja ja hallintoasiakirjoja
- Prosesseja
- Työntekijöiden tukemista työssä
- Toimintaperiaatteita.
Tavoitteenamme on, että Trionan johtamisjärjestelmällä on sama laadunvalvontavaikutus kuin toisen tai kolmannen osapuolen laadunhallintajärjestelmällä.
Hallintajärjestelmämme on kaikkien työntekijöidemme saatavilla intranetissä. Laatukäsikirjamme vastaa ISO 9001: 2008 -standardia. Jaamme pyynnöstä laatukäsikirjan asiakkaille ja muille sidosryhmille.