Triona

Laadunhallinta

Trionan laadunhallinta, The Triona way, takaa toimitukset, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeita sekä edistävät tehokkaita ja ammattimaisia työtapoja.

Työskentelemme ihmiskeskeisesti ja pyrimme laadukkaaseen vuorovaikutukseen, oppimiseen, ja yhteistyöhön. Tuemme myös muutoksiin sopeutumista. Päivittäisessä työssä käytämme ja kehitämme jatkuvasti:

  • Strategiaa, jossa kerromme tavoitteistamme, ensisijaisista asiakassegmenteistämme ja tarjoamastamme
  • Tärkeimpiä arvoja ja hallintoasiakirjoja
  • Prosesseja
  • Työntekijöiden tukemista työssä
  • Toimintaperiaatteita.

Tavoitteenamme on, että Trionan johtamisjärjestelmällä on sama laadunvalvontavaikutus kuin toisen tai kolmannen osapuolen laadunhallintajärjestelmällä.

Hallintajärjestelmämme on kaikkien työntekijöidemme saatavilla intranetissä. Laatukäsikirjamme vastaa ISO 9001: 2008 -standardia. Jaamme pyynnöstä laatukäsikirjan asiakkaille ja muille sidosryhmille.

We need to inform you about how we handle cookies

When you visit any website, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. By clicking accept, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing. You can always change your preferences by clicking on “Cookie preferences” in the footer of this website.