Asiakkaat ovat tyytyväisiä Trionaan

15 March 2021

Viimeisimmässä syksyllä 2020 toteutetussa asiakastutkimuksessamme saimme jälleen erittäin hyvät arvosanat asiakkailtamme. Lähes kaikki asiakkaamme ovat yhtä mieltä siitä, että "yhteistyö Trionan kanssa toimii hyvin".

Asiakastutkimuskysely tehtiin lokakuussa 2020. Kun kysyttiin, minkä kokonaisarvosanan asiakkaamme antaisivat Trionalle, 84 % asiakkaistamme antoi arvosanaksi 4 tai 5 (missä 5 on korkein arvosana) ja kokonaisarvosana Asiakasindeksi oli 83 (maksimi 100), mikä Zonderan mukaan on erittäin vahva tulos ja selvästi keskimääräistä korkeampi verrattuna muihin vastaaviin yrityksiin.

Vahvuudet, joita asiakkaamme korostavat toiminnassamme, ovat esimerkiksi:

  • tietotaitomme ja sitoutumisemme,
  • hyvä ja vaatimaton yhteistyöilmapiirimme,
  • yhteydenoton ja oikean henkilön tavoittamisen vaivattomuus,
  • tuotteitamme jatkuva kehittäminen, sekä
  • tukipalvelumme.

Tietysti oli myös ehdotuksia siitä, miten voimme parantaa toimintaamme ja otamme ne huomioon jatkaessamme työtämme pyrkimyksissämme kehittyä kaiken aikaa.

Nämä kyselyt ovat meille tärkeä työkalu ja otamme tulokset huomioon sekä työstämme niitä koko organisaatiossamme, asiakastoimeksiannoissamme ja tuotekehityksessämme. Tulokset osoittavat, että olemme oikealla tiellä sekä tehneet ja teemme tälläkin hetkellä hyvää työtä, mutta saamme myös rakentavia ehdotuksia siitä, mitä voisimme tehdä kehittyäksemme entistäkin paremmiksi, kertoo Trionan myyntijohtaja Jens Werner.

Tutkimuksen suoritti riippumaton tutkimusyhtiö Zondera.